Citáty z knih

"Máš oči jako tabák" (Václav Hrabě)
"Mrs. Dalloway said she would buy the flowers herself." (Virginia Woolf)
"Láska je." (Paulo Coelho)
"Na cestě není cíl, cesta je cíl." (Beat Generation)

28 července, 2007

Václav Hrabě - Horečka


Jak jsem se již zmínila, tento básník a potažmo i spisovatel, mě velmi zaujal. Nejinak tomu bylo po přečtení jeho jediného prozaického díla, které za svůj velice krátký život stvořil.

Knihu je možno přečíst jak se tak říká jedním dechem během pár hodin. Vypráví nám příběh, který se prakticky odehraje během jednoho dne v životě jednoho muže.

Během čtení narazíme i na autorovu snahu vlákat nás do hlubin blues, což se u daří. Celý příběh začíná na mejdanu, což mě připomnělo jednu mou nedokončenou povídku.

Na knihu se chystám znovu, abych mohla podat lepší recenzi než tuto, protože je to již několik týdnů, co jsem ji četla, a tak se mi vše nevybavuje :) Ach ta má paměť zlobivá!

Žádné komentáře: